Trettondagen.

Japp, det är det idag men jag vet då inte vad som man firar :P Orkar inte ta reda på det heller.
Det blev att fara på puben igår som vanligt, jag ville gå ut i stan men alla banga ju ur så vi ska ta det på fredag istället :)
Rätt trevligt ändå igår, till en början var det inte så mycket folk men det fylldes på litegrann senare.

Skulle beställa mig en pizza igår innan jag gick hem men självklart hade de bara fajitas och det ville inte jag ha. Jag har nämligen ingen mat hemma så jag var ju självklart hungrig som ett djur när jag vaknade imorse :P Gick på Ica och köpte mig en mexikansk tacopaj, det funkar alltid ;)

Måste gå och lämna igen nå böcker idag eller imorrn på biblioteket för tiden för inlämning går ut imorrn.
Det löser sig nog, ska ändå på fiket imorrn och prata med Carola om veckans minnesstunder; det är 2 st, en på torsdag och en på fredag men det kan ju vara bra att veta alla detaljer så att säga :)

Nu ska jag gå och fortsätta se på Ellen Degeneres Show, mycket bättre än nå jävla Oprah enligt mig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0