Shop til' you drop.

Njae, inte riktigt men jag & Linnea "gjorde stan" idag ;)
Jag köpte några böcker av Stephen King på Älvhäxorna, ett par rosa ballerinaskor på Lundins & ett par mjukisbyxor på Young Line :D Det blev inte så dyrt så jag behöver inte må dåligt haha

Tror jag måste gå på Linneas linje & prova investera i ett torrshampoo. Perfekt att ha när man inte hinner tvätta håret!
Ska till stan imorrn så det blir att titta på det då :)


Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt, undrar om det går nån bra film på teve? Måste kolla upp det..


Jag har börjat se om alla säsonger av Buffy - The Vampire slayer, men jag har bara hunnit igenom 1:a än så länge så jag har ju det jag gör :)
Det måste ju vara den bästa serien som finns, alla kategorier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0