Rally.

Igår var det rally & jag var funktionär.
Steg upp kl 7 och kokade varm choklad till mig & pappa. Sen skjutsade pappa hem mig så jag fick byta om och bränna en skiva innan jag gick till aulan. Vi skulle vara där 8.45. Som vanligt sa de mest en massa saker som jag redan vet men de måste ju göras. Alla vet ju inte det och så måste de ju se att alla har kommit.

När mötet var slut for jag och Sofia till mig och hämtade matsäcken, sen for vi hem till henne och hämtade kaffe & skjutsade Daniel & Leo till Daniels föräldrar. Sen blev det att fara om fiket och lämna nyckeln till missionskyrkan & sist men inte minst for vi på OK och inhandlade cigaretter. Så, efter att ha kört Råne runt ett varv så for vi upp dit vi skulle vara; Hedhusdammen (det ligger nära Hovlös vad jag har förstått, 5 km ovanför Avafors). Vi blev där till kl 16 ungefär. 
I år fick vi ju t.o.m en hamburgare nere på skolan när vi kom tillbaka som IFK Råneå stod och grillade, det smakade gott kan jag ju säga :) Så då slapp jag slösa tid på att äta middag. 

Orkade inte börja göra mig iordning för kvällen förrän kl 18. Men var iaf hos Vivi 19.30. Tanken var ju att jag skulle följa med på Olivers men när kl var runt kvart över tio kände jag inte för det och då kändes det dumt att slösa flera hundra på det... Följde istället med Maja & Björn till Marcus och sen blev det att dra vidare till Martin. Ganska mycket folk var det där faktiskt och det var rätt trevligt :) Kom hem runt tre nån gång. 


Idag har jag faktiskt lite huvudvärk men den håller på gå över nu för jag har tagit en tablett :D

Aja, nu har jag skrivit på tok för mycket idag, ingen orkar väl läsa igenom allt det här.. Det står ju inte ens något vettigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0