På väg att bli frisk.

Nu håller jag äntligen på att bli frisk :) Har nyss rökt min första cigarett på 3 dagar :P
Har inte gjort ett piss denna vecka hittills, har inte haft orken eftersom jag har haft feber. Hade velat gå ut och gå imorrn men jag vet att jag inte ska utmana ödet med att gå ut för fort, vill ju inte bli sjuk igen.
Missar att jobba på två minnesstunder; en på torsdag och en på fredag men jag vill inte hålla på med deras mat eller vara i deras närhat när jag nyss har varit sjuk, det sitter ju fortfarande kvar i kroppen.

Hade velat göra någonting roligt i helgen, se en film eller bowla.. det hade varit trevligt men det är ju alltid sånt besvär med hur man ska ta sig till stan o hur man ska ta sig hem.. nu vill jag verkligen ha mitt körkort :P


Ikväll blir det att se på Semestersvenskar på 4an. Jag blir så himla sugen på att fara till Thailand när jag ser det ;)
Frågan är bara; skulle jag palla flygresan? Svaret; Tveksamt!


Nåja, nu ska jag inte göra någonting viktigare men jag har helt enkelt inget mer att säga hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0