Fredag 16/1

Är helt slut!
Har jobbat i princip non-stop idag mellan 8.20 - 17.20. Det har varit två minnesstunder idag, hann bara vara med i ca 2 timmar på den första & sen fick Sofia & Linnea klara sig själv.. Jag var tvungen åka vidare till den andra.
Så nu är mina fötter helt slut. Har haft på mig "hög" klackat. De är egentligen inte alls höga men mina fötter tar ändå stryk av att stå & gå en hel dag i de :P Ikväll blir det lugnt, Rebban kanske skulle komma förbi sen.

Jag ska sova hos mamma & pappa för det är rally imorrn, är funktionär.
Förresten, ingen som är intresserad av att vara funktionär eller vet någon som skulle kunna vilja? ;D 2 stycken hoppade av idag så då blir det lite jobbigt att hitta 2 nya till imorrn. Folk verkar inte förstå, de vill kunna fara och se på rallyt men det skulle inte ens bli något rally om ingen ville vara funktionär. Det är inte svårt heller, man får en liten matsäck, man tar med sig varm choklad och smörgåsar och så sitter man och surrar, äter och röker hela dagen i en bil.. Ja ibland kanske man måste göra nånting men det är väldigt simpla uppgifter och det kräver inte ens att man stiger ur bilen haha.

Oh well, funderar på vad man ska hitta på härnäst för att inte somna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0