Fortfarande sjuk.

Mm, har varit sjuk sen i lördags nu. Känner mig ganska hyfsad just nu iaf men det kan bero på all hostmedicin jag har smällt i mig :)
Har åtminstone inte feber idag, det måste ju ses som ett framsteg även om jag inte kommer att kunna jobba på torsdag & fredag. Synd, synd.. Hade behövt de där pengarna. Men någonting positivt har kommit ur det här dock; jag har inte rökt på 2 dagar ;D Det var längesen det gick så länge.. Kanske jag ska passa på att sluta röka nu. Fast röksuget brukar komma tillbaka så fort man blir frisk :P Jag måste vara stark och stå emot!


Oh well, skulle behöva äta någonting.. har inte ätit sen igår eftermiddag & då åt jag bara en tekopp och en hårdbrödsmörgås med ost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0