7 - 8/1

Vaknade av att telefonen ringde 8.15 igår morse. Hade somnat kl 3 så jag var gode trött. I alla fall så var det mamma som ringde och sa att jag fick jobba hos Bettan om jag ville (självklart vill jag det, pengar behövs alltid!)
Hasse kom och hämtade mig kl 9 och sen var jag där hela dagen. Gjorde inte allt för mycket igår kväll.. Var trött så jag var bara hemma och såg film :)

Idag har jag serverat på en minnesstund i Missionskyrkan. Höll på få ett bryt när jag skulle placera borden och sätta dukarna på de men det löste sig till slut haha. I övrigt gick allting bara fint. De skulle bara kaffe & tårta så jag var därifrån redan kl 16.


Nu är jag då nästan lika trött som jag var igår :P Blir kanske att gå till Linnea eller Maja en sväng ikväll. De ville båda att jag skulle komma förbi så.. Vill inte välja ;) Men Maja ska se på hockey så det lutar åt Linneas håll haha ;D
Imorrn blir det att gå ut i stan, käka på Waldorfs först. Får se om jag hinner det. Det beror på hur länge minnesstunden håller på imorrn. Annars får jag väl försöka fixa skjuts själv in till stan och möta upp de efter att de har ätit :) Det löser sig alltid.



Ikväll är det Lost In Austen (yaaay!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för mobilnummer... om jag får för mig att ringa nån gång;)

2009-01-10 @ 19:09:29
URL: http://ramouna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0