11/1

Grattis Linnea !!!


Idag har jag inte gjort många knop. Mamma ringde vid elva och frågade om jag ville följa på Young Line & det ville jag ju självklart ;) Det slutade med att jag gick därifrån med ett par jeans & en jeanskjol som mamma betalade ;D hehe

Efter det gick vi en sväng på fiket och lunchade. Rättare sagt; jag lunchade & mamma drack kaffe och åt en chokladboll.


Ikväll har jag varit med Anna och tagit det lugnt. Såg en lite halvudda film med bl.a. Reese Witherspoon som hette Election & så har vi sett Scream 2. Den är faktiskt inte så dum för att vara en uppföljare.


Nu ska jag nog börja dra mig till sängs. Behöver ju inte vara vaken hur sent som helst bara för att jag kan ;P


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0