Sussi i bur.

Hmm, har nyss tagit hem Sussi från mamma & pappa. Pappa skulle ut och köpa tidningen innan jag fick ta bilen så jag satte in Sussi i kattburen på en gång men det dröjde länge innan pappa kom tillbaks för han stannade och pratade med nån så Sussi gnällde & gnällde & gnällde.. Hon har en förmåga att låta hemskt ynklig :P
Nåja, nu är vi i alla fall hemma i tryggt förvar. Men nu är hon istället hemskt sjåpig, ska kramas och vara med mig hela tiden.. ungefär som om hon vill säga att hon lovar att vara snäll så länge hon slipper kattburen ;) haha

Hon är för söt min lilla Suzy Q ;D


Kommentarer
Postat av: Raiijsan

åh fan vad sööt hon är!=)

2009-02-09 @ 10:44:37
URL: http://www.nogg.se/Raiijsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0