Söndag.

Har inte gjort så mycket idag, Rebban & Maja har varit hit och druckit kaffe så jag har surrat med de :)
Igår var jag nykter, var med Anna och Vivvi efter att jag hade sett melodifestivalen.. Såg nån ståuppkomiker på teve som faktiskt var jävligt rolig :P Efter det for vi till Anders en sväng och kollade läget.. Vi kände oss som föräldrar på stan och satt mest vid köksbordet och surrade med folk, tror inte ens att jag satte min fot i vardagsrummet.. fullt med fulla människor som dansade (nej tack) ;P När festen var slut skjutsade jag hem nå folk och for sedan hem o la mig..

Har hållit på redigera mina foton de senaste dagarna, skurit bort onödiga saker och allmänt förbättrat bilderna.. kanske lägger upp några exempel senare ikväll om jag ids..

Nu ska jag gå o laga mig nå mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0