Körkort!!!

Idag har jag äntligen fått körkort :D var jättenervös men som tur var gick det ju bra, det kändes som att gå på moln efter det ;) haha men jag tror fan mamma var gladare än vad jag var. Fast hon är nervös när jag ska köra själv, hade hon fått som hon ville skulle jag nog inte alls köra utan pappa :P Skönt är det då att få köra utan att någon sitter o granskar vad man gör och inte gör!

Det var ett tag sen jag skrev här men jag kan inte tvinga fram det, jag måste skriva när jag har lust.. o det finns ju faktiskt de som skriver mer sällan än vad jag gör ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

2009-02-03 @ 23:36:30
Postat av: Linda

Grattis :D

2009-02-03 @ 23:37:03
URL: http://liinta.blogg.se/
Postat av: Raiijsan

SUPERMEGAGRATTIS till dig även fast jag sa det igår, kan behövas igen och kör försiktigt:)

2009-02-04 @ 11:53:55
URL: http://www.nogg.se/raiijsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0