Iväg & jobba

Hade hand om en minnesstund idag så jag klev upp halv elva och for hem till mamma & pappa o hämtade en del saker som har varit där sen jag sist hade en minnesstund och sen for jag med de på fiket. Hämtade "väskan" med alla saker (servetter, ljus, te, kaffe etc.) och tårtorna. For upp till missionskyrkan och dukade och gjorde allt iordning. Minnesstund flöt på bra utan några missöden och jag blev färdig redan kl 16.

Åt en ostomelett till middag hos mamma, det är jävligt gott + att man inte blir för mätt heller :)

For hem en sväng och bytte kläder och satt på internet en stund innan jag hämtade Rebban och for till Nathalie.
Rebban skulle fixa hennes hår med sin Volumemaster. Runt 21.15 for vi till Martin för de festade där och jag har varit där större delen av kvällen fram tills för en stund sen. Passade på att diska hos han, jag tycker om att städa o så hos andra så det var bara kul hehe. Hade dessutom inte så mycket annat att göra när jag var den enda som var nykter för då hade Rebban farit hem.

Nu ska jag snart gå till posten, ska övningsköra tidningar ikväll också. Har ju som sagt redan jobbat några timmar idag och jag har inte fått någon sömn däremellan så jag kommer vara riktigt trött framåt morgonkvisten :P

Nåja, nu måste jag göra mig redo för arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0