Goddag.

Alla hjärtans dag idag då.. Vilket dravel! Ett påhitt bara för att tjäna pengar är vad det är.
Romantik är väl lite meningen att det ska vara spontant och oväntat men på alla hjärtans dag är det ju inte något av det..

Var om fiket runt 13 och lämnade grejerna jag hade kvar från minnesstunden igår o så köpte jag med mig en kycklingbaguette hem.. Sitter just nu hemma hos mamma & pappa. Deras katt, Liselott, har fått spader. Hon är nå jävulst pilsk! Hon jamar så att mamma inte får sova, hon ska ut på bron hela tiden och jama och så åmar hon sig kring mattorna på golvet. Hon är ju skämmig om folk kommer hit :P haha



Ikväll är det melodifestivalen del 2 i Skellefteå. 
Hoppas gör jag såklart på Måns Zelmerlöw men det är ett ganska jämnt startfält; Markoolio, H.E.A.T, Jennifer Brown, Amy Diamond, Lilli & Susie, Cookies'n'Beans & Lasse Lindh (Inga förhoppningar på han dock). Spännande, spännande. Synd bara att de har gjort röstningen så gormig och ointressant.. De har ju helt tagit bort spänningen. De vill väl bara tjäna pengar de jävlarna. 

Fyra av de som tävlar ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0