12/2 (igår eftersom kl är efter 00)

Sov till 13 idag efter att ha kört tidningarna så det blev ju ändå inte allt för länge.
For på fiket och köpte mig en macka att äta innan jag och pappa for till stan. Han skulle till doktorn så då passade jag på att fara ut till Bergviken och hämta ut mitt körkort. Ser självklart ut som 7 svåra nödår men det är jag nog inte ensam om.
Rebban kom förbi en sväng till mamma och pappa när jag var där och åt. Själv for jag hem en stund efter hon hade farit.. Hämtade upp Anna först. Bakade en sockerkaka med mjölkchokladbitar i, mums! ;)
Vi gjorde inte så mycket mer än fikade och surrade, vi såg Batman Begins. Har inte sett den förut även fast jag har den på dvd :P Den var bra men jag tycker nog ändå att The Dark Knight är bättre, mycket tack vare Heath Ledger (R.I.P).
Nu ska jag se lite serier fram tills dess att jag somnar..



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0