11/2

Var som sagt och körde tidningarna, körde dock bara första halvan upp till  Niemisel för annars hade vi väl fått hålla på än :P Nja, riktigt så illa var det inte men jag är långt i från lika snabb som pappa kan jag ju säga.. men då har han ju gjort det där i över 20 år haha. Jag kör ganska försiktigt eftersom jag varken känner bilen så bra vad den klarar av och så kan jag inte vägarna allt för bra heller.. har ju inte lärt mig än vart de ska ha tidningar och vart de inte ska ha.. Det blir ett nytt försök ikväll iaf, samma sträcka :) Har sovit till 14 idag så det blir inte att sova någonting innan.

Har varit och solat ikväll, skönt var det! Blev inte så brun men det krävs ju att man går några gånger :) Ska ringa och boka en tid på måndag hade jag tänkt. Hämtade upp Rebban efter att jag hade solat för hon skulle komma och dricka lite kaffe och fika och eftersom jag redan var i farten var det ju onödigt för henne att börja starta bilen när den är så kall. Maja kom också och fikade men de for för en stund sen så nu är jag helt ensam om man inte räknar med Sussi :P

Nu ska jag iaf gå och duscha för mitt hår ser ut som fan!


Just nu lyssnar jag på:
Danny - All On You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0