Lite efter..

Som vanligt är jag lite efter när det kommer nytt. Fick höra av Vivvi idag att Gina Tricot har börjat med internetförsäljning.
Självklart var jag tvungen att kika lite och det såg lovande ut. Lite minus dock för att många lite större storlekar var slut.. tyvärr så kan jag inte klämma in mig i en small :(

Lou-Lou åkte ut ur Idol.. en besvikelse måste jag säga.. tycker om hennes röst och jag blir glad av att se henne framträda. Hon utstrålar nån sorts värme och jag tycker helt enkelt att hon verkar vara en härlig person.

Imorgon blir det att fara på storheden med mamma & pappa. Jag ska inhandla en kattunnel så att Sussi har någonting att roa sig med.. Katträdet var ju ingen större hit, enda gången hon använder det är för att enklare ta sig upp på mitt köksbord (där hon förresten inte alls har lov att vara). Nåja, man kan ju inte dressera en katt på samma sätt som man dresserar en hund :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0