Körkort.

Håller ju på med mitt körkort men det går så jävla sakta framåt!
Har kanske 5 lektioner och sen går det en månad innan jag har någon fler och då känns det som att jag tappar litegrann.
Känns som att jag aldrig kommer att bli färdig med detta helvete. Har åtminstone bokat in halkbanan till den 13:e nov.
Är jättenervös över det även fast jag vet att man inte kan kugga, om nån skulle kunna kugga så är det säkert jag ;P Jag gruvar mig för teoriprovet eftersom att jag förväntas att klara det för att jag har ett läshuvud. Visst, det har jag men mina nerver kan sätta stopp för mig.. och uppkörningen vill jag inte ens tänka på!

Aja, det kommer nog att bli bra det här till slut.. Bara jag har körkortet innan jul så blir jag glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0