^^^^^^^

Puben igår var trevligt, som det för det mesta är.

Idag vaknade jag 10.15 när Rebban ringde. Somnade dock om igen till typ 12.30 :P
Kände mig inte bakis i alla fall, hade bara lite huvudvärk. Åkte med Rebban till mamma & pappa.
Vi satt och såg reprisen av stjärnor på is. Jag tyckte Markus borde ha fått högst poäng den här veckan också, han gjorde ju t.o.m ett hopp som han klarade ganska hyfsat :) Kan hända att jag blir lite partisk eftersom han är norrlänning men han är bäst hur man än vrider och vänder på det hela!

Har varit på linedance från sex till halv åtta och det gick mycket bättre att hänga med idag än vad det gick förra gången :)
Nästa söndag är vi ledig och behöver inte dansa eftersom det är allhelgona. Då får jag vara bakis ifred iaf ;P hehe
Den här dansade vi bl.a. idag


Känner att jag börjar få lite ont i ryggen vilket kan bero på att Sussi ligger och sover på min axel..

Nu ska jag återgå till min bok; Diana Gabaldon - Sjöfararna. Mycket bra bokserie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0