^^^^^^

Sitter hos mamma och pappa just nu, har ätit makaroner & bacon. Inte så spännande men det fyller ju sin funktion.
Ikväll blir det att ta det lugnt hemma framför teven, ska se Mumien Återkomsten på 6:an.
Tycker om den filmen, har sett den ungefär 5000 gånger (okej, lite överdrift men iaf). Den är inte särskilt finkulturell men man orkar ju inte alltid se svåra och djupa filmer eller hur?



Läste förresten att de har hittat Carolin Stenvall nu. Personligen är jag då inte överraskad att det visade sig att hon var död. Men jag har lite svårt att tro på hans erkännande där han säger att han råkade knuffa henne.. jo men eller hur? Sen påstår han att han inte kommer ihåg vart han dumpat henne, men det visade ju sig att han visst gjorde..
Vi får väl se hur det hela slutar för det lär ju bevakas ganska hårt av tidningarna. Nästan lite för mycket om ni frågar mig. Det är jättehemskt det som har hänt men 5 sidor varje dag i över 2 veckor är väl att överdriva lite? Dessutom får ju inte alla fall så här mycket uppmärksamhet.. Kan tänka mig att det har hänt mycket annat hemskt under den här tiden som Carolin har varit borta som inte ens har fått så mycket som en notis i tidningen.
Hur som helst så är det en tragedi och jag hoppas han får det straff han förtjänar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0