Ellos.

Har beställt kläder från ellos som kom idag. Det var en svart bikini och en plommonfärgad klänning.
Kunde ha allt så jag måste ju säga att det var lyckat :) Jag är ganska duktig på att beställa från postorder, jag kan nästan alltid ha kläderna och jag blir sällan missnöjd.

Skulle vilja beställa från Forever21 men det blir så dyrt med frakt & tull. Dessutom vet jag inte riktigt hur deras storlekar är och jag har ju ingen lust att skicka tillbaka kläderna som jag inte kan ha :P Här är iaf några kläder jag vill ha därifrån:






Det finns givetvis en massa annat jag vill ha men det här är bara ett litet urval. Paljettklänningen skulle vara jättefin att ha på nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0