Yesterday.

Igår var jag och åt på byakrogen med Rebban och Nathalie. Åt grillade filébitar med pepparsås och tjocka pommes frites, mycket smakligt :)

Sen var jag hemma och såg stjärnor på is, tyckte inte alls att Lars Frölander förtjänade 23 poäng, Markus var ändå bättre än han trots att han inte klarade hoppet. Tydligen var Jesper Blomkvist jäkligt bra men han såg jag inte.
Sen satt jag och höll på med Bonnies Trafikskola på datorn ganska länge innan jag somnade och idag började jag med att göra samma sak.

Sitter nu hos mamma & pappa, åkte hit med Rebban runt kvart i två nån gång.
Ska på linedance om 1,5 timma ungefär, tyvärr sviker Anna mig idag för hon skulle på middag.

Nåväl, jag ska nog klara mig utan henne ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0