Waldorf.

Ikväll ska jag på Waldorf & äta med Anna, Carro, Vivi, Rebban m.fl. Det ska bli trevligt, har inte varit ut i stan och ätit på flera år. 18.40 tror jag att vårat bord var bokat. Efter att jag har varit där vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med.. det brukar lösa sig.

Igår såg jag idol med mamma, Anna & Linnea. När fan ska Johan Palm åka ut? Han sjunger ju värre än en kråka..
Sen var jag med Maja och snurrade en sväng, hon körde åt sin lillebror så jag följde med när hon skulle skjutsa de till stan också.. Fick äta på Max :) Det var ett tag sen sist så det var mycket gott!
Grattis till Maja förresten som fick körkort igår! Jag visste att hon skulle klara det :)

Aja, nu ska jag väl dra vidare och göra något annat.. Kanske se en film eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0