Stulna frågor.

Har stulit lite frågor från Linneas blogg (thevoicesinmyhead.blogg.se).
Jag har inte så mycket för mig just nu så det här verkar vara ett bra tidsfördriv :)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Vet inte om jag kan kalla det för en nyckelknippa, det är ett band med min hemnyckel på.

Vilken svordom använder du mest?
Fan eller jävlar, take your pick.

Äger du en Ipod?
Jag ägde en förut men den gick sönder, fråga mig inte varför.. Nu lyssnar jag på min mobil istället.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag tar hellre bilder, vilket man kan se på alla mina bilder på datorn. De flesta är inte på mig.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Mamma Mia. Jag älskar musikaler!

Har några av dina vänner barn?
Ett par stycken, jättesöta är de men jag kan inte påstå att jag är avundsjuk :)

Om du vann på Lotto, vad är det första du skulle köpa?
Säkert skulle det första bli något simplet, typ ett paket cigaretter men det första stora jag skulle köpa är ett hus. Eller, jag skulle bygga upp det från grunden så jag fick det precis som jag vill ha det. Sen skulle det nog bli ett och annat semesterhus lite varstans i världen.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Nja, kanske mamma eller pappa när det är något jag inte har velat göra. Annars anses jag nog inte vara lat.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Självklart vanlig.

När var senast någon stötte på dig?
Även om någon mot förmodan har gjort det så är jag ganska säker på att jag inte märkte det. Märker aldrig sånt :P

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Har bara varit på Liseberg en gång och då blev det att åka Kållerado ganska mycket. Annars är det nog virvelvinden och breadance som gäller :) Klarar inte av karuseller som går på höjden!

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Säkert, men det är ingenting jag brukar tänka på eller bry mig om. Det händer nog alla nån gång.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Alltid! Bumbibjörnarna, Luftens Hjältar, Räddningspatrullen, Disney-filmer you name it! Gillade inte Astrid lindgren.

Hur många syskon har du?
Inga alls.

Äger du några band t-shirts?
Inte det.

När flög du senast?
3 september i år.

Läser du för skojs skull?
Japp, älskar att läsa böcker.

Pratar du några andra språk?
Engelska och ytterst lite franska, förstår skriven franska sådär.

Har du en stationär dator eller laptop?
Stationär.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Det är nog en blandning tror jag.

Vilka länder har du varit i?
Finland, Bulgarien & Turkiet.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercings?
Nej, är för tillfället nöjd med de jag har. Ska bara bygga ut de. Det blir för plottrigt om jag ska göra någon fler just nu.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Har aldrig varit på en dejt men jag tycker inte det är nödvändigt. Jag skulle nog få dåligt samvete och känna att det förväntas något av mig i sådana fall.

Vad har du med dig in på bion?
Popcorn & en dricka. Kanske några kompisar också.

Vem var din favoritlärare?
Svårt att säga. Alla var väl bra på sitt sätt.

Vilken är din favoritlåt just nu?
Kan inte säga. Lyssnar på allt möjligt, allt mellan himmel och jord.

Vem pratade du med senast i telefon?
Rebban.

Har du någonsin varit kär?
Nja, men förälskad har jag säkert varit.

Kan man vara kompis med ett ex?
Det kan man säkert, det beror på omständigheterna.

Vilken är din favoritfärg?
Lila, rosa.. Ja, nästan alla färger är fina.

Hur många kuddar sover du med?
Tre, och jag har alla under huvudet.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag tror på det när jag ser det.

När grät du senast?
Igår när jag såg filmen Sicko.

När fick du senast en puss?
Räknas min katt? Nej, det var väl det jag trodde. Sorgligt men sant.

Vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
Dryghet.

Finns det någon som vet allt om dig?
Verkligen inte, jag håller de flesta av mina personliga saker för mig själv.

Tror du på änglar?
Nej.

Hur många par skor har du?
Har någon en miniräknare?? Skämt åsido, jag har en hel del :)

Vem fick du senast sms från?
Carro Stålarm.

Vad har du för väder?
Kallt och halt.

Var är du just nu?
Hemma hos mamma & pappa.


Tack för frågorna Linnea ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

kul att hitta din blogg

2008-11-16 @ 13:53:10
URL: http://bulten85.blogg.se/
Postat av: PrincessRaiijss

det är mig du ska tacka, linnea snodde listan av mig haha;P länge sedan vi hördes av, måste ju snart ta och umgås:) har massor att berätta =) /Raiij

2008-11-21 @ 05:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0