Städat.

Idag har jag städat, dammsugit, skurat, städat toaletten, sorterat bland mina tidningar och organiserat mina filmer lite :P Det är ganska skönt att städa när man väl kommer igång, och när jag väl gör det så kan jag inte stanna upp för att röka eller nånting, då tappar jag lusten haha.

Nu sitter jag & väntar på att Rebban ska komma och dricka kaffe :) Lyssnar på Katy Perry - Hot N Cold.

Igår var jag in till stan och hade körlektion och var på arbetsförmedlingen en sväng. Susanne skulle boka in mitt teoriprov och min uppkörning igår men hon kanske inte hann för jag har inte hört av henne.
På arbetsförmedlingen säger de som vanligt inte allt för mycket användbart, de vill att jag ska söka ett städjobb i Åre.
Men jag orkar inte söka ett jobb som gäller i typ 6 månader. Orka säga upp lägenheten för det. Lyckligtvis kan de inte tvinga mig att söka det. Nog för att jag kan söka det, lär ju ändå inte få det och om jag får det så kan jag ju alltid tacka nej.
Jag har fått i uppgift att ringa till Umeå Universitet och höra mig för om Socionomutbildningen. Den verkar intressant och egentligen är det ingenting som håller mig kvar här. Skulle vara skönt med ett miljöombyte. Dessutom är ju Umeå så pass nära att jag kan åka hem varje helg och hälsa på om jag vill :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas du får kortet snart då.. ;)

2008-11-18 @ 15:01:06
URL: http://bulten85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0