Sjuk.

Fick huvudvärk igår kväll på väg hem från stan men jag tänkte inte så mycket mer på det.
Vaknade kl åtta imorse och huvudvärken fanns fortfarande kvar, värre än förut.
Tänkte att det skulle gå över om jag åt lite men ack så fel jag hade! Började bara må ännu sämre.

Det börjar kännas lite bättre nu när jag har fått ta 2 ibumetin och vilat på det. Sen duschade jag och nu har jag ätit lite middag. Känner mig fortfarande ganska hängig men om jag fortsätter knapra huvudvärkstabletter kanske jag orkar gå på puben imorrn.

Nåja, ikväll blir det bara att vara hemma och krya på mig. Ska se idol. Nu hoppas jag verkligen att Johan Palm åker ut!

Kommentarer
Postat av: Stina

Johan är grym.. ;) haha men pinsamm tjejen där var.. hahaha

2008-11-29 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0