Mys med Sussi.

Mm, sitter vid datorn och pluggar lite teori just nu. Sussi ligger brevid skärmen och sover, hon är så himla söt!
Fick reklam idag, bland annat Jysk-bladet och de verkar ha mycket fina grejer där :) Ska ta & kika lite på deras hemsida, kanske jag hittar nånting jag kan visa upp. Igår var jag på linedance, lärde oss 2 nya danser.
Anna ska sluta så nu är jag själv som nykomling i gruppen :P Men det blir nog bra, ska börja gå både onsdagar & söndagar efter jul, just nu går jag bara på söndagar.


Prydnadskudde                 Prydnadskudde             Prydnadskudde
CLARINA 40x60 cm        CHANNE 40x60 cm      MALTA 40x60 cm
60 :- /st                                60 :- /st                             2 st för 129 :-

Dessa kuddar hittar ni på www.jysk.se  eller i bladet som kom med posten idag (iaf här kom det idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0