Lite trött.

Ja, känner mig faktiskt lite trött just nu.. Kanske att jag skulle ta och försöka sova. Ska bara uppdatera här en snabbsväng :)

Ikväll har jag varit med Anna, sett 50 First Dates. Har också hunnit med att övningsköra en sväng med pappa, övade på att backa och parkera, precis som Susanne har sagt åt mig att göra så jag känner mig himla effektiv ikväll haha.

Sitter & samlar in lite fakta om Barcelona & Lissabon åt mamma. Hon fick i uppdrag att samla in info på jobbet, de ska väl eventuellt på personalresa nästa år till någon av de två städerna. Varför mamma fick uppdraget är ju en gåta med tanke på att hon inte kan använda en dator :P Vilken tur att hon har en dotter som gick turism på gymnasiet och vet precis hur man ska hitta rätt fakta ;D

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag såg oxå den filmen igår ;)





du är duktig du bella.. ;)

2008-11-19 @ 15:44:36
URL: http://bulten85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0