Let it rock.

Mm, lyssnar på den låten just nu.
Har varit på fiket nyss & pratat med Carola om hur det blir med minnesstunden som vi har hand om på fredag.
Det blir nog så att jag far och dukar på fredag innan istället för på torsdag kväll, det känns lättare att göra allt på en och samma dag istället för att pyttsa ut det på 2 dagar.

Nu är jag hemma igen, funderar på att läsa lite teori.. kan ju behövas så jag inte kuggar teoriprovet :P

Senare blir det att fara hem till mamma & pappa och äta tacos. Gott, men inte lika gott som det har varit. Har förätit mig på det tror jag.

Skulle behöva hitta någon riktigt fin nyårsblåsa eller nåt :) Ska kolla runt på internet lite.
Linnea hade hittat en jättefin en på Vila. Typ något liknande skulle jag vilja ha.


Kommentarer
Postat av: PrincessRaiijss

hallå, var på msn nån gång så du kan få lösenordet till att läsa i min blogg så du kan komentera tillbaka:)

2008-11-25 @ 13:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0