Körlektion.

Idag har jag haft körlektion kl. 10.00. Det gick bra, jag behöver köra mycket hemma så jag blir mer van och bekväm med att köra bil så nu tjatar jag på pappa att han ska fixa förgasarn och chokvajern + byta till vinterdäck på 740:n.

Efter att jag kommit hem från stan var jag och åt lunch på fiket med Maja. Deras klämmackor är himmelskt goda!
(smygreklam ;) Café Tosca i Råneå för er som inte vet)

Tog en taktikvila i eftermiddags innan jag for hem till mamma & pappa och åt stekt palt.
Nu är jag hemma igen, vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Kanske ska kolla upp nå recept på internet, tycker det är kul att kolla recept och blir alltid så inspirerad att laga mat när jag läser de men sanningen är ju att jag varken har råd eller lust att stå och laga mat någon mycket lång tid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0