Julmarknad.

Det är julmarknad i Råne i helgen men fan vilket skämt!
Det fanns i princip ingenting av värde :P

Efter det så var jag övningskörde en sväng till stan & tillbaks. Tur att jag inte övningskörde nå med pappa innan jag började på trafikskolan för då hade jag då fått lära om mig helt :P Pappa gör inte direkt på det sätt jag har fått lära mig men det är ju ett tag sen han tog körkort..

Sen har jag bara varit hemma hos mamma & pappa, suttit och sett My Super Sweet 16 på MTV, det har varit hela dan.. Fyfan så bortskämda, jävla snorungar. Fast jag ska inte säga nå, hade säkert varit likadan om jag var uppvuxen rik haha

Nåväl, ska till Linnea ikväll.. dricka en liten grogg och kanske sjunga falskt i singstar. Undrar om det händer något ikväll alls? Jaja, i värsta fall kan man ju gå hem och sova. Det är ju inte helt fel det heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0