^^^^^^

Såg Bonde söker fru igår hos Maja, jag måste ju säga att den där bonden; Magnus tror jag han hette, verkar vara en riktig j*vla mansgris. Efter att en av hans tjejer hade masserat han så knäpper han bara igen shortsen och går iväg och lämnar henne att ta hand om madrassen de använde :P Helt sjukt! Har inte sett det förut den här säsongen så jag har noll koll på vad bönderna heter och ännu mindre koll på vad deras tjejer & killar heter..

Har börjat se One Tree Hill från början igen, det lär ta ett tag men det är det värt ;)



Ikväll ska jag fara in till stan och shoppa med Anna & Linnea P, det är kvällsöppet ikväll.
Ska kolla efter en fin klänning att ha på nyår och kanske hitta några fina strumpbyxor. Vi får väl se vad jag lyckas komma hem med ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0