^^^^^^

Vaknade typ kvart över elva idag, hade tänkt vara duktig och stiga upp tidigt men jag var alldeles för trött när alarmet ringde kl sju :P Mamma kom upp och vi delade en Grandiosa pizza till lunch, alltid trevligt när hon kommer med mat till mig med tanke på att jag aldrig har någon hemma haha. När hon hade gått tillbaka på jobbet så hoppade jag in i duschen och sen var jag med Carro en sväng. Vi hade tänkt gå ut och gå men det var så jävla kallt plus att Rebban ringde och ville komma upp till mig så att hon skulle slippa gå hem till Annika & Lars för att sen gå tillbaks till fiket en timma senare. Vi var en sväng på Young Line, det fanns en hel del fina kläder :) Sen var vi på Mio en sväng och där var det som vanligt skitsnygga möbler dock modell dyr! Men har man en relativt tjock plånbok skulle jag definitivt rekommendera ett besök dit :)

I eftermiddag har jag varit med Carola & Rebban och lärt mig av Anneli hur man ska duka inför begravningarna. Vi var både i församlingshemmet och i missionskyrkan. Det tog ungefär 2,5 timma.
Åt sen på bya, var inte tänkt att jag skulle göra det men rebban ringde när jag var på Ica och sa att Hassan hade gjort alldeles för mycket mat. Så jag tänkte, why not?

Nu är jag hemma och håller på plugga inför teoriprovet. Visst är jag ambitiös? ;D

Det blir nog inte att vara vaken så många timmar till idag, ska vara på församlingshemmet kl tio imorgon och se hur själva minnesstunderna går till. Det kan vara en fördel att veta om man i fortsättningen ska sköta serveringen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0