Imorrn..

är det andra advent, tiden går fort!

Igår gjorde jag inte allt för mycket. Var med Maja på eftermiddagen, fick mig en kaffekopp hos henne :)
Hon hade ingen mjölk så vi fick ta laktosfri matlagningsgrädde. (Jag vet, det låter skitäckligt men det var faktiskt gott!)

Sen tog jag med Sussi hem till mamma & pappa, såg idol där. For med Maja till Persön för hon skulle skjutsa Christian in till stan, han skulle väl kanske gå ut men det blev aldrig så istället körde vi bara in de och åt på Max. Jag åt inte för jag var verkligen inte sugen, har som inte velat äta varken igår eller idag. Vet inte vad det är med mig, brukar aldrig annars ha det "problemet" ;P hehe


Ikväll blir det nog att ta det lugnt, se finalen av stjärnor på is. Hade som ändå velat festa men det händer nog inte så mycket så det känns inte som någon idé. 

Aja, ska gå ner och ta mig en rök nu iaf! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0