I Don't Care.

Bra låt med Fall Out Boy :)

Har inte riktigt varit på humör för att skriva i min blogg de senaste dagarna, har bara känt mig lat.
Just nu sitter jag hemma, har just varit och övningskört en sväng.. körde till Persön och tillbaka. Skönt att köra en lite annan vända än här inne i Råne. Man lär sig som inte så mycket här, det är så lätt att köra här. Man behöver typ aldrig stanna för nån för trafiken är inte direkt som i Sthlm om man säger så ;P

Har bara hunnit snöra i en tvätt i tvättmaskinen & mejlat min handledare på arbetsförmedlingen sen jag kom hem.
Vet inte riktigt vad mer jag ska göra ikväll. Hade tänkt hälsa på Maja men det får nog kanske bli senare ikväll för de skulle se hockey vilket jag avskyr att se på! Ser mycket hellre på basket.
Det går ju faktiskt ändå ganska hyfsat för Lule i hockeyn nu, de ligger väl trea i tabellen eller nåt sånt. Men men, säsongen är ju inte över än :P heh.

Nåja, nu ska jag gå och försöka göra lite nytta, kanske tömma kattlådan (roligt värre! :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0