Förkyld!

Är nå jävulskt förkyld, kan knappt prata för att jag är så hes :P
men men, ska iaf gå på puben en sväng men det blir att ta det ganska lugnt idag.

Kevin vann idol igår, det var ju inte direkt oväntat :P Tyckte Alice var riktigt vass igår, jag hade blivit glad vem som än hade vunnit.

Var och tittade på lusseliret ett tag igår med Anna, Linnea P & Marie. De mindre som spelar är så himla duktiga som ända kan hålla emot när de spelar mot de som är fem år äldre :) men reglerna är lite orättvis, de yngre kan få börja leda med 5 - 0 och det är ganska svårt att ta igen på 12 minuter även om man är mycket bättre.

Idag har jag mest tyckt synd om mig själv :P hehe

nåja, nu ska jag gå och sminka mig.

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är jävla skit regler...

2008-12-13 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0