Bakis men ändå inte.

Det har känts precis som om jag har varit bakis idag men kruxet är att jag var nykter igår :P haha
Somnade runt halv sju imorse, följde med Maja och hämtade Malin i stan på Olivers och var hemma runt halv fem men jag fastnade framför en film som inte ens var bra :P nåja, det händer ju det också.

Idag har jag inte gjort så mycket, åt nybakade lussebullar till "frukost" och det var jävligt gott.
Sen råkade jag somna om igen till typ halv fyra ;P Åt lite middag, har inte känt mig hungrig idag heller.

Efter det så kom Maja och hämtade mig, vi for hem med Sussi & sen har jag varit hos henne en sväng. Vi for till Malin en stund också för Maja skulle lämna tillbaka bilen. Gud vilket fint kök hon hade :)

Nu sitter jag hemma med Sussi, ska nog inte göra allt för mycket. Kanske blir en tidig kväll ikväll, den som lever får se. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, läskigt med fönstergluttare... Kanske en scoptofil?haha.. Då blir han då besviken när den ena synen han lär få är på en blekfet människa i fula mjukisbrallor och sunkiga "baravarahemmatröjor".. hehe... nä skämt åsido, det troligaste är nog att de är nån som skulle se ifall att man var hemma....

2008-12-08 @ 00:15:56
URL: http://thevoicesinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0