9/12

Idag/igår var jag på körskolan, hade en körlektion 17.45. Pappa skjutsade in mig, jag skulle egentligen ha kört in men det blev lite kort om tid och han kör fortare än mig så det fick bli så att han körde men jag körde iaf hem :)
Lektionen gick bra, han tyckte att jag körde lugnt och sansat.

Efter det for jag hem, käkade en ost- och skinkpaj & såg Halv åtta hos mig. Sen gick jag till Maja. Hon och Björn satt och såg hockey (Jippi! Jag älskar hockey, eller så inte :P) men men, iaf så vann Luleå mot Skellefteå med 2 - 1 så då var ju allt frid och fröjd.

Gick från Maja vid elva men jag såg att Linnea var hemma så hon bad mig komma in en sväng och då fick jag hårdbrödmackor med ost & té, mycket gott! :) Vi hann med att spela 2 omgångar Skipbo (eller vad fan det nu hette eller stavades). Nu sitter jag hemma och ugglar, kan inte sova just nu så jag ska försöka plugga lite teori.

Kommentarer
Postat av: Raiijss

Har du blivit en nattuggla :) hehe klockan är 5 på morgonen nu iallafall.. fast jag inte inte sova för alla biverkningar , dom kommer alltid nattetid av nån aanledning

2008-12-10 @ 05:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0