8/12

Idag har jag inte haft allt för mycket för mig, vaknade halv tolv av att mamma kom förbi.
Gick & duschade ungefär en timma senare.
Carola ringde och frågade om jag kunde "servera" på fredag. Det var någon som skulle äta lunch på Andholmen men jag ska inte servera direkt, jag ska duka och ställa iordning maten så att det bara är att hämta. Dessutom ska jag diska upp.

Inte så mycket mer har hänt idag, Linnea ska snart komma förbi och dricka kaffe och Maja skulle väl eventuellt komma, hon skulle höra av sig :)


Jag & Linnea                       Maja & Jag


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, usch vilken snygg bild du hade hittat då......

2008-12-08 @ 20:03:32
URL: http://thevoicesinmyhead.blogg.se/
Postat av: Stina

Oj så fina ni är på bilderna.. saknar er ;)

2008-12-08 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0