25/12

Ja, så var julafton förbi för denna gång. Inte så mycket till julklappar för min del :P Fick en ask alladinhjärtan och ett par örhängen + att jag får pengar insatt på mitt konto också :) Pengar var ju egentligen det enda jag behövde.
Julmaten var god, har längtat efter den ;) Även om jag bara äter skinka, potatis, prinskorv & äpplemos hehe

Maja kom förbi en sväng igår när vi såg Kalle. Börjar bli ganska less på att se det men det är ju tradition.
Vid halv sju for vi upp på Böle, surrade och spelade lite Alias. Somnade nästan direkt vi kom hem igår kväll; ungefär kl 22

Vaknade 07.50 imorse och har inte gjort så mycket sedan dess. Skulle behöva dra mig in i duschen men jag ids inte :P Det får bli senare. Jag vet åtminstone vad jag ska ha på mig och hur jag ska ha håret och sminket så det är lugnt :)

Nåja, ska gå ner och röka en sväng nu. Kanske skriver sen, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0