22/12

Först av allt; Tack för en trevlig kväll i lördags Stina :) Alltid lika kul att träffa dig (även fast jag inte ville dricka ;P haha)

Igår gjorde jag inte allt för mycket, var hos mamma och pappa och är här än. Rebban var hit och färgade mammas hår.
Somnade vid 15.00 och vaknade 01.00 så nu har jag varit vaken i 2 timmar.

Har just beställt 9 pocketböcker från CDON. Bara 297 kr :) Jag beställde:

Låt Den Rätte Komma In - John Ajvide Lindqvist

Hanteringen Av Odöda - John Ajvide Lindqvist

Främlingen - Diana Gabaldon

Det Flammande Korset - Diana Gabaldon

Sanningen Om Diamanter - Nichole Richie

Bergdorfblondiner - Plum Sykes

Den Andra Syster Boleyn - Philippa Gregory

Förnuft & Känsla - Jane Austen

Maffians Värld: Historien Om Cosa Nostra


Så nu kommer jag ha massor av böcker att läsa efter jul :)


Kommentarer
Postat av: Stina

tack desamma

2008-12-22 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0